Hemma idag...

Som det ser ut nu..
Borde jag inte börja må bättre snart.. halsen värker fortfarande o jag är alldeles tjock i halsen! Snart är det dags att börja jobba igen men om jag mår så här får jag vara hemma ett tag till. Blir tokig.
Kan inte åka o hälsa på Andreas idag eftersom jag är såhär förkyld hoppas att jag blir bättre snart o att jag kanske kan åka imorn.

Igår var jag o Jenny en sväng på IKEA. Nu är det inte mycket kvar som ska köpas - det blir riktigt bra här hemma.. om jag får undan allt som ligger överallt. Att det ska vara så svårt att hålla ordning...
Borde städa här hemma men jag orkar inte. Har plockat lite men jag blir helt slut med en gång - får ta lite i taget. Ska sätta igång en film nu o hoppas på att jag orkar fixa lite här hemma sen..


__________________________________________________________________________________

" host "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0