Halsfluss??

Imornbitti blir det att ringa till vårdcentralen.. Orkar inte med detta halsont - blir knäpp! Ringde till 1177 för ett tag sen o hon tyckte att jag skulle gå till vårdcentralen o kolla om jag har halsfluss. Så imorn blir det upp tidigt för att försöka få en tid. Eller försöka - jag ska ha en tid så är det bara.
Pratade med en sjuksköterska i Linköping förut också. Eftersom Andreas förhoppningsvis kommer hem på lördag så måste jag ju veta om jag har halsfluss eller inte så vi vet vad vi ska göra. De skulle ta upp det på ronden imorn o så ska jag ringa så fort jag har fått svar.
Jag hoppas att det inte behöver bli något konstigt nu, att vi inte får träffas Andreas o jag om jag nu har halsfluss eller nått annat konstigt. Nu hade det varit riktigt praktiskt att kunna bo i en bubbla så att man inte kan smittas. Men men vi får väl se vad de säger imorn.

Ska snart sova tänkte jag, är riktigt trött. Imorn förutom vårdcentralen kanske det blir möte med chefen men det vet jag inte än. Får se hur jag mår o hur dags jag ska vara på vårdcentralen.



_________________________________________________________________________________________

" Inte alls kul ju "

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0