Glömsk & Vimsig

På stan i morse var jag riktigt effektiv.. kanske för att jag skippade att gå in på H&M. Gick hemifrån strax efter halv tio o var tillbaka strax efter halv elva.. Snacka duktig! =)

Har varit o tränat nu.. fick låna spinningskor av mamma. Det var mycket bättre att köra med spinningskor än vanliga träningsskor.
Skulle ha kört med mitt knäskydd på spinningen i söndags men glömde det hemma.. När jag kom hem på kvällen la jag ner det i väskan för at jag inte skulle glömma det idag. Men när jag packade om väskan idag la jag knäskyddet på soffan, sen låg det kvar där.. Vimsig vimsig!
Nu ligger det i väskan igen, så får vi se om jag kan komma ihåg det nästa gång jag ska träna.

Snart dags att åka mot jobbet.. Imornbitti är det dags att åka till Linköping igen.


______________________________________________________________________________

" Jag funderar vidare på vad jag vill göra & hur jag ska lösa det "

// Lisa

Kommentarer
Postat av: mi

Jo, visst kan man det, men när jag la upp maten på tallriken trodde jag att jag skulle äta allt, det var ju en paprika och en halv dl ris. Inte så mycket tyckte jag.. (visserligen var paprikan fylld med tomater, köttfärs, majs, vitlök och lök men det såg man ju inte :P) Så när jag kommit halvvägs igenom så insåg jag att jag inte skulle orka och hade då redan packat min matlåda och orkade inte göra om det, istället tog jag med den idag och åt de jag ville och tog hem den nu igen, funderar på att äta den nu ikväll.. :) Mycket mat blir det. Du får komma hit och äta med mig helt enkelt! ;P

2010-02-02 @ 17:56:41
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0