Fixar o fixar...

Snart dags att slänga sig i soffan o titta på tv o ta det lugnt... Ska titta på Familjen Annorlunda o sen blir det CSI, efter det vet jag inte riktigt.. kanske RAW.
Idag har jag varit hos frissan o i klippt mig..så nu är jag snygg i håret igen. =) Sen var det lite shopping efter det, några ljus, muffinsformar, en muffinsplåt, en skoförvaringsgrej (likadan som den jag köpte för ett tag sen - den är riktigt bra=), lite mat, schampo, balsam o tvål.
Väl hemma var det dags för mat o sen uppackning av alla inhandlade saker, satte igång tvättmaskinen också o plockade lite tvätt. Ska forsätta att fixa lite nu. Plocka ihop skoförvaringsgrejen blir det nog först, efter det hänga upp tvätt o sen fixa något att käka. Efter det blir det tv.

Nu har jag iaf fått bort alla sakerna får badrumsgolvet, nu är det bara dammsugning kvar där inne.. hihi.. Dammsugning av lägenheten blir nog imorn.

Tänkte att jag imorn ska lägga upp bilder på hur det ser ut utanför våra fönster - mer än hälften av fönstren är täckta med snö o imorn ska det tydligen snöa ännu mer.. Hahaha, väntar bara på att fönstren ska rasa in snart.

Nej, dags att sätta fart igen!
Ha en bra kväll..

_______________________________________________________________________________________

" Men det är ju en talande hund... "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0