Det finns alltid saker att göra...

På förmiddagen idag har vi varit uppe på sjukhuset - Andreas har tagit mera prover. Imorn är det dags att åka till Linköping för behandling. Andreas mamma åker med så jag passar på att gå ett varv på IKEA när de är på sjukhuset =) Först ska vi kolla på lampor på Ljusexperten o sen åker Andreas o hans mamma till sjukhuset - jag tar en snabbsväng på biltema o sen ett varv på IKEA.

Idag har jag även ringt om vårat Internet som entligen hoppat igång - så nu ska vi få en månad gratis eftersom vi betalat för en månad då Internet inte fungerade. Jag också skickat mail till våran bovärd med saker som ska läggas till på besiktningspappret till lägenheten - så att vi slipper att betala saker som vi inte har gjort. Försökte även ringa o göra en felanmälan men de hade lunch när jag ringde så jag får försöka snart igen.


Snart är det dags att laga mat o sen ta sig till jobbet. Innan det ska jag försöka montera ihop en skoförvaringsgrej som jag ska ha till mina tjöjor. Vi får väl se hur det går. =)
Har inte blivit någon träning idag - för genomförkyld igen o imorn blir det heller ingen träning tyvärr dels för att vi ska till Linköping men det hade nog inte varit så bra att träna med denna förkylning.
I söndags tränade jag.. Coren gick riktigt bra men första 30 minuterna på spinningen gick verkligen inte bra. Sista 30 minuterna gick toppen. Då hade jag fått massor med energi av någon konstig anledning.
Nej dags att fara runt igen.. Vila får jag göra någon annan gång.

Hoppas på att få tid o ork att skriva snart igen!
________________________________________________________________________________________

" Ser fram emot nästa vecka - då är jag ledig "

// Lisa








Kommentarer
Postat av: mi

Jadå det är roigt tills dess att jag inser som jag gjorde igår, jag har tusen ting att göra och ingen tid. Men väl uppe i det så är det roligt, det gäller bara att inte stanna upp.. :)Stanna upp verkar farligt..

2010-02-17 @ 10:04:27
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0