Helt borta en hel dag...

Lördag kväll.. ligger i sängen o tittar på Sex And The City, kollar bloggar, städar o försöker fördriva tiden!

Börjar friskna till från min korta maginfluensa.. Nu är det bara huvudet som inte riktigt är på topp o orken som inte finns.. men känner mig uttråkad o kan inte sitta still.. Hatar sånt!
Magen är fortfarande lite upp o ner o det är svårt att äta men antar att det tar ett tag när man knappt ätit på två dagar..
I fredags gick jag ur sängen typ 3 gånger, resten av dagen låg jag i sängen o glodde på tråkiga tv-program o sov omvart annat. Helt uttråkad blev jag också..! Orkade inte ens gå o hämta datorn som stod typ 2meter bort.. Illa, riktigt illa!


O som vanligt så är uppdateringen på denna blogg dålig, jag förstår inte! =P
Det som hänt sen sist i stort:
Lisa har fått nytt jobb =) Börjar 10januari på en förskola i stan.. Så från att ha haft 2,5 mil till jobbet kommer jag ha typ 5km. Känns toppen o hoppas att jag kommer trivas!

Lägenhetsletande har fortsatt och en lägenhet är hittad.. Hoppas nu bara på att vi får den, besked kommer förhoppningsvis på måndag.

Planer på en liten resa i början på januari finns - hoppas verkligen att den kommer bli av..



Nu är jag helt slut o inser att jag har hållt igång lite för mycket idag.. min kropp är i stort behov av att vila men jag hatar att ligga stilla.. Dagen började så bra men nu.. hmm..
Dags att sova o hoppas på att må bättre imorn!!


Älsklingen är på julfest med jobbet o när han kommer hem vet jag inte.. Hoppas han har trevligt!
Älskar honom galet mycket o alla svårigheter som finns runt omkring kommer vi att lösa tillsammans.. även om vissa saker kommer att ta tid! Det gäller att inte ge upp nu, detta är bara början o det kommer blir så himla bra!!


Fråga om min kommande framtid har kommit o svar kan fås men inte genom bloggen.. hihi! Eller jo svar kan fås här men då kommer det att dröja ett tag..
Hejhopp! =P

_______________________________________________________________________________________

" Det är tur att vi har varandra "

// Lisa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0