TRÖTT...

När jag för en gång skull har lite tid över passar jag på att uppdatera..

Jag vet inte riktigt vart denna trötthet kommer ifrån.. för några veckor sen var jag inte så här trött! Imorse skjutsade jag Robin till jobbet så vi åkte hemifrån 6:15. Ställde klockan på 5 men kom inte upp ur sängen förrän 5:55.. Hmm.. inte bra.. Lär ju inte bli piggare av att snooza så länge men det är ju s extremt skönt att ligga kvar i sängen på morgonen.

Nu har jag gjort mig iordning, betalat lite räkningar och fixat runt lite här hemma.. Klockan 8 ska jag sätta mig i bilen och åka till jobbet.
Snart ledig - bara idag kvar o sen ledigt i tre hela dagar!! =)


Igår fick vi reda på att Robin fått fast jobb.. Det känns toppen o mycket börjar falla på plats men en stor sak är kvar att lösa och vi håller tummarna för att det inte blir allt för svårt att lösa det.
Igår kväll hade vi besök av Robins ena bror med sambo och barn.. Det blev pizza till middag! =) Nyttigt? Nej! Men jävligt gott... hihi..

Nu ska Lisa bädda sängen och sen ta på sig ett par jeans och gå ut till bilen! Hoppas denna dag går fort - vill vara ledig!

____________________________________________________________________________

" Att hata är att straffa sig själv "

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0