Dagarna går...

Andra dagen på jobbet är avklarad o även denna dag har gått bra.. Hoppas verkligen att jag kommer trivas!


Nu sitter jag i soffan med datorn i knät o är extremt trött. Efter jobbet åkte jag upp till Robins jobb o tog en promenad med honom - sen vidare till Emmie för att hjälpa henne att kolla igenom garderoben.. En del skulle bort o mycket av det som hon inte ville ha kvar hamnade hemma hos mig.. Hon är så himla gullig!
På torsdag nästa vecka tänkte jag bjuda henne på middag på någon resturang innan hon åker tillbaka till Örebro igen.. Kommer sakna henne till max - får åka o hälsa på någon helg!

Nu sitter jag o samlar kraft för att ta mig in i duschen.. Innan det måste jag sätta igång tvätten. Sen blir det att fixa med lite grejer inför imorn.
Efter jobbet som imorn är 9-18 ska jag direkt till badet på möte. Simskolan börjar snart o mötet är imorn. Även att jag inte hinner vara med på hela så blir det iaf en liten stund o så kan jag säga det som jag behöver säga till alla innan det drar igång..

Imorn börjar även Augustifesten - så imorn, torsdag, fredag o lördag kväll blir det att titta på fyrverkerierna =) Så underbart!

_________________________________________________________________________________________

" En känsla o ett rus som inte går att beskriva... "

// Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0