Första dagen på nya jobbet...

Första dagen på nya jobbet har gått riktigt bra! Känns kul även att jag inte har koll på allt men jag vet att om bara några dagar så kommer allt kännas så mycket bättre..
Har redan en massa idéer men jag antar att man som ny ska ligga lite lågt!?

Började 6:30 imorse så upp ur sängen kl 5.. inte alls kul att gå upp så tidigt när man kunnat sova länge länge i flera veckor.. men men.. Man kommer väl in i detta med att gå upp tidigt också antar jag.
Slutade kl 15 men stannar kvar eftersom det känns onödigt att åka in till stan när mötet börjar kl 17. Slutar inte förrän kl. 20 o ska vara tillbaka på jobbet imorn 6:30.. Men imorn slutar jag kl 13 så det ska bli skönt!


Är inne på kollar lägenheter varje dag men blir tokig på detta - hittar ingenting o att få gå på visningar är inom hyresbostäder helt omöjligt eftersom jag inte har så mycket bostadspoäng..
Men jag letar vidare - mina kvar på vad det ska vara för lägenhet har blivit mycket lägre. Förut ville jag bara bo inne i stan eller Ljura - nu söker jag det mesta!
Samtidigt vill jag ju trivas för att slippa flytta snart igen..
Fick en lista med namn på hyresvärdar o vad det nu var för nått så det är bara att börja beta av den.. Kanske är det det som jag får ägna morgondagen åt efter att ha slutat tidigt på jobbet..


Jag vet att det inte är med vilja o det känns bra! Jag vet att förändringar vill göras o försök görs - o detta värmer o känns riktigt bra! Det är här skillnaden är o det är den skillnaden som betyder så mycket!!


Nu är det iaf snart möte o sen får jag åka mot stan igen..
Inatt blir det att sova i lägenheten som vi inte har kvar så länge till.. Det är med extremt blandade känslor detta görs!
Blir väl inte så mycket som händer ikväll - sova tidigt för att orka upp kl 5 imorn igen.

Uppdaterar senare om jag hinner o orkar



Inget "citat" i förra inlägget men jag gissar att jag inte hade något vettigt att skriva!!

____________________________________________________________________________________

" En helt ny värld "

// Lisa

Kommentarer
Postat av: mi

Nej, han är verkligen död, kaputt, kolavippat.. Jag känner pinsamt nog en stor sorg. Nu försöker jag bara ha den igång länge nog för att få ut nummer och lista ut hur jag ska få ut all information jag sparat på mobilen. Den går inte igång just nu, så om ett par timmar kanske jag kan hämta allt igen, sitter nu med 3310:an och inga nummer.. :/

2010-08-16 @ 19:56:12
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0