Ingen lägenhet o sängmysteriet är löst!!

Dagarna rinner iväg... snart är det helg o sen är det dags att börja jobba.. Hmm..!! Ska bli spännande att börja nytt jobb absolut men det är så mycket annat som för tillfället far runt i mitt huvud!
Vi får väl helt enkelt se hur det går..
På måndag börjar jag jobba 6:30 o går till 15. Klockan 17-19 är det möte..


I tisdags fyllde min bror år så då var jag ute o käkade mat hos mamma o pappa. Väntade mig en massa tjat, frågor o åsikter men klarade mig o det är jag så glad för!! Jag kan själv!!
Igår var det dags att kolla på den första lägenheten - den låg väldigt bra men när man gick in i den var det som att åka tillbaka till 50-talet - tapeter o kakel var helt extremt gräsligt! Det räckte med att titta i så kändes det fel men jag o Emmie som var snäll o följde med var snälla o gick runt o tittade i hela lägenheten, vid förrådet o tvättstugan..
Så ingen lycka där inte men så är det väl att den första inte kan vara rätt?!

Efter att ha tittat på lägenheten mötte jag upp Sofie o Fredrik för att kolla i en katalog som hon hade med sig - jakten på sängen fortsätte. Inte heller denna katalog var rätt.. Nu har vi dessutom kommit fram till att det inte ens är Ellos det handlar om utan Halens.. Så sängmysteriet är löst o förhoppningsvis kommer sängen att bli min snart! Den är så sjukt snygg!
Sen bar det av ner till stan för att möta upp Daniel, en kille jag träffade för hundra år sen. Det var riktigt kul att träffa honom igen, höra vad han har haft för sig o hur han har det.. Flera timmar o massor med ord senare sa vi hej då o jag cyklade hem..



Senare cyklade jag upp till Robin o efter att en stund ha tittat på när Dennis o han spelade tv-spel blev det film.. Pay it forward - riktigt bra film!
Nu är jag hemma igen o har inte gjort så mycket. Andreas ligger fortfarande o sover.. Tänkte att han o jag skulle gå igenom en del av sakerna idag - vem som ska ha vad osv.. men det lär inte bli så.. Kanske ikväll men inte nu innan jag ska o träffa Emmie ca 13:30..


Ha en bra dag - o om det är någon som har lite extra energi o ork till att ta tag i saker får den personen gärna överföra lite till mig!
Sitter här som en mupp i soffan o hoppas att alls ska lösa sig av sig själv! =/


____________________________________________________________________________________

" Inte längre en dröm eller en fantasi - nu är det en verklighet "

// Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0