När, vad, var, hur?

Nu börjar jag få lite smått panik.. semestern är snart slut.. =( Tiden har gått alldeles för fort - även om sommaren har varit helt underbar! Det är väl den hemska höstångesten som kryper sig på..
På måndag är tanken att jag ska börja jobba. Men jag har inte hört något från chefen om tider osv.. Antar att det löser sig eftersom det ändå är några dagar kvar. Tänkte att jag imorn ska ringa eller skicka mail o se vad hon säger..

Vad ska man göra de sista dagarna på semester då??
Idag händer det inte så mycket.. ska väl vara hemma tror jag fixa runt lite (borde börja packa ner lite saker - det är ju inte allför lång tid kvar tills vi måste flytta härifrån o när jag börjar jobba kommer tiden knappt finnas till det) - det var evigheter sen jag var hemma längre än 2timmar så jag får väl se om jag kan klara det idag..
Ikväll blir det att fira lillebror som fyller 22 idag - GRATTIS!

Imorn ska jag o kolla på en lägenhet kl 13:30 o efter det ska jag träffa en person som jag inte träffat på typ 9 år.. ska bli riktigt spännande.. Se vad han haar haft för sig under alla åren.

torsdag blir det troligtvis att träffa Emmie en sväng.. =) Fredag vet jag inte än - förhoppningar om en viss sak finns så vi får väl se..
lördag åker jag iväg en sväng - först till Vingåker i sen till Strömsholm för att gå på Winnerbäck! =)


I lördags var det ju fotbollsträning inför augustibollen - de blir riktigt duktiga - träningen ger resultat! Efter träningen blev det fest för grabbarna.. Kvällen var riktigt trevlig! Jag trivs att umgås med det där gänget - verkligen! De är underbara!!
I söndags skulle jag ha simmat med Emmie men så blev det inte.. Istället blev det en dag med filmtittande.. o en promanad..
Igår däremot blev det simning med Emmie - i regn (o jag som hade tänkt att inte bli blöt i håret) Innan simningen käkade jag lunch med mamma o efter det blev det en fika med Samme på stan..
Efter ett par timmars pratande med Samme åkte jag upp det Himpa; 1200meter blev det..
När vi simmat klart var det dags att åka hem lite snabbt för att fixa iordning sig o sen åka upp till Samme.. Där blev det mat o film o Samme skrämde livet ur mig med allt sitt prat om spöken o andar.. Hmm.. Hur ska jag klara av att bo själv sen när jag väl hittar en lägenhet??


Nu sitter jag med en ansiktsmask på mig.. Gud - det är verkligen jättelänge sen jag hade det.. Men så blir det väl när allting runt omkring är ett stort koas, när man känner att man inte bor någonstans, när man inte vet vart man ska bo om ett par månader osv.. Man har inte tid att ta hand om sig själv! Även om jag far runt o gör en massa roliga saker som jag älskar så vill jag kunna vara hemma.. Bara vara, pyssla med saker hemma så som jag brukade göra o så som jag älskar att göra.. men nu finns inget av det!
Känner en oro för att allting är så osäkert - bättre blir det ju inte av att jag inte har koll på hur jobbet blir som börjar på måndag!
Ibland känns det som att jag tränger mig på o då får jag dåligt samete!! Jag vill ha en lägenhet!! NU!



_______________________________________________________________________________________

" Blandade känslor "

// Lisa




Kommentarer
Postat av: mi

Du får alltid komma och bo hos mig, även fast att det inom kort kanske blir lite långt så är det alltid öppna dörrar för dig om du skulle vilja..

2010-08-10 @ 23:25:07
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0