På väg mot Sthlm o tankar kring tiden som varit...

Sitter på bussen till Sthlm.. ganska skönt att sitta här faktiskt - bara ta det lugnt o bara vara o spana runt på nätet så klart =P
Ska upp o hälsa på Linda o hennes lilla familj. Ska bli kul att se lilla Casper..
Skulle tagit bilen egentligen men saker ändras väldigt fort i mitt liv för tillfället o ord behöver inte betyda nått men men så är det.. o jag får planera om o göra det bästa av situationen.. Än så länge så känns det bra att ha tagit bussen - vi får väl se vad jag säger när jag kommer till centralen i Sthlm - antar att det inte blir lika roligt då. När jag ska hitta till pendeln o sen lyckas ta mig till Märsta.. hmm...
Jag får väl fråga någon nisse vart jag ska ta vägen..
O när jag väl ha tagit mig till Linda så ska jag lyckas ta mig hem ikväll också.. Hahaha..


I fredags blev det krogen en sväng.. Först förfest hemma hos Anna o sen Hugos.. Efter några varv på dansgolvet o efter att ha pratat med min kära kusin så hände saker som gjorde att vi lämnade stället med småbarn o drog oss mot Harrys istället.. Helt ärligt så undrar jag vad det är för folk i denna stad helt ärligt!! Vissa förändras o vissa lever kvar i det som varit för så länge sen. O tyvärr så kommer det som varit ikapp när människor lever kvar i tiden som redan passerat! Men jag är glad att vi lämnade Hugos utan att det blev något mer än det som blev..
På Harrys var folket lite äldre o det kändes bättre o lugnare att vara där..
Men efter att tiden denna gång kommit i kapp mig så rasade det mesta o jag kände mig helt värdelös.. Jag förstår helt ärligt inte.. År som varit, allting som sagt o gjorts - helt utan mening? Hur ska jag veta?? Jag undrar ytterligare en gång vad människor säger för sin egen skull o vad människor säger för att de verkligen menar det! Hur fan ska man veta??
När jag fick veta var klockan ganska mycket o det var snart dags att gå hemåt men den stunden som var kvar blev bara ett totalt kaos!
Tack vare ett samtal med Samme så var jag innan jag somnade tillbaka på mina fötter igen o det kändes inte lika tungt längre men orden sitter fortfarande kvar i min hjärna o jag vet inte om jag vill veta mer eller om jag bara ska låta det vara. En del av mig vill ju veta hela sanningen o en del av mig inser att jag kanske kommer att må ännu sämre av det..


____________________________________________________________________________________

" Vad har varit ärligt o vad har bara varit ett spel?? "

// Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0