Underkläder i mängder..

Idag blev det en dag på stan med shopping - alldeles för mycket shopping..!
Köpte ett par skor - som är till ett speciellt tillfälle som jag hoppas kommer att inträffa i framtiden.. Köpte också en massa underkläder - riktigt snyggt vill jag lova ;) Det är ju så kul att köpa underkläder.. helt sjukt!!
Sen blev det en pall som jag troligtvis kommer att ställa i hallen (när jag hittar en ny lägenhet vill säga..) o så köpte jag lite småsaker som en ny pinsett, spetshandskar mm..
Emmie shoppade också loss o det var väl tur, annars hade jag känt mig lite ensam där med alla mina kassar.. =P

När vi skulle åka hem trodde vi att vi hade stenkoll på när bussen skulle gå men det visade sig att när vi missat den vi först tänkte åka med trodde vi att det var 30minuter kvar till nästa men tydligen var det en hel timme kvar.. hmm... men vi satt där så snällt i busskuren o väntade o pratade o hade väldigt kul.. hihi..

Nu är vi tillbaka i lägenheten sen typ 1,5 o ska strax käka mat o sen kolla på film. Ikväll blir det Walk the line.
Imorn åker vi tillbaka till underbara Norrköping!

________________________________________________________________________________________

" Nu är vi där vi aldrig trodde att vi skulle vara "

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0