Sandslott...

Sitter på jobbet.. har rast o får vila hjärnan från allt ljud ett tag =)
Idag när vi var ute på gården på förmiddagen byggde jag o några barn ett jättestort sandslott men det fick inte stå kvar särskilt länge .. Knappt 5minuter efter att vi var klara hade lastbilar o traktorer kört bort halva slottet..
Ingen tanke på att vi hade kämpat för att bygga slottet.. =P


Idag slutar jag 16:30.. då får vi se vad som händer. Ska iaf kolla på fyrverkerierna ikväll..
Igår var det riktigt bra måste jag säga, men vem hade väntat sig annat? Molnen i regnet hade försvunnit för ett tag så det var inga problem att se fyrverkerierna.. =)
När vi skulle traska hemåt igen började det regna lite grann men det var ganska mysigt..


Imorn blir att att kolla på fotbollscupen som är på parken - håller tummarna för NCB Allstars! Efter ett antal träningar o stora framsteg så borde det gå bra..

Nej, dags att börja jobba igen..
________________________________________________________________________________________

" Så vill jag att det alltid ska vara "

// Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0