I Örebro ett par dagar...

Är i Örebro med Emmie nu.. Riktigt trevligt =)
Just nu sitter båda två vid varsin dator o är otroligt sociala.. hihi..
Har precis käkat mat o druckit lite vin.. Fan vad jag är mätt!! Helt sjukt hur mycket mat mat man kan få i sig - nu får jag fan sluta, annars kommer jag ju gå upp massor igen.. =/

Att köra upp hit gick bra men det tar en himla tid - särskillt när man hamnar bakom muppar som inte kan köra.. Ligger typ 10km/h för sakta hela tiden o dessutom saktar in när de åker förbi en fartkamera.. hmm - håll er hemma istället!!

Nu blir det strax film..
Imorn blir det in till stan ett varv o sen får vi se vad som händer, men kan tänkta mig att det blir tre lugna dagar här uppe - det behöver vi nog både två =)


Mer uppdate kommer troligen imorn..

______________________________________________________________________________________

" Mitt hjärta slår hårt - riktigt hårt "

// Lisa

Kommentarer
Postat av: mi

hihi;)

2010-08-02 @ 21:46:23
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0