Vårfint...

Ny vecka o min ledighet är tyvärr slut.. idag är det dags att börja jobba igen... Blandade känslor vill jag lova!

Idag har jag gjort vårfint i vårt sovrum - har bytt gardiner, överkast, filtar, ljus, ljuslyktor, kuddar, blommor, vaser o dukar... Det blev verkligen jättebra! Höst o vinter sovrummet är mörkt; svart o turkost. Vår o sommar sovrummet Är ljust; mycket vitt o ljusrosa. Trivs mycket bättre med detta sovrum - tills i höst får jag se till att förbättra höst o vinter sovrummet!

Andreas o jag ska snart gå en liten promenad innan det är dags att ge sig av mot jobbet.. Idag blir det cykeln dit, nu när den äntligen har kommit in till stan o låset är monterat o däcken är pumpade. Det tar knappt 15minuter att gå till jobbet, får se vad det tar med cykel.

Det är de små sakerna som gör det.. de små sakerna som får en att bli glad, riktigt glad! Men även riktigt stora saker kan skapa stor lycka.. =) När man minst antar det dyker de upp.. saker som man aldrig trodde skulle hända..


____________________________________________________________________________________

" En ny framtid... "

// Lisa



Kommentarer
Postat av: mi

Ja de var jätte goda :)

2010-04-12 @ 19:18:52
URL: http://ni.blogg.se/
Postat av: Robin Hagström

ja jag har haft en jätte bra dag på jobbet. Hoppas att alla blir lika bra. Idag är jag bara sååå sjukt trött... kram kram

2010-04-13 @ 05:14:10
URL: http://tintin1331.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0