En ny dag...

Jag hoppas det är på väg åt rätt håll nu.. Antar att det kommer att gå neråt igen.. men idag har fick jag svaret att det var bra - o det har jag inte fått på hur länge som helst!
Efter att ha legat i sängen i flera dagar har Andreas tagit sig ut till soffan..

Om ett par timmar ska jag träffa Jenny =) O ikväll måste jag ta mig till jobbet för att jobba ett par timmar - så mycket för den ledigheten! Men men det är inte så lång tid så det får väl gå..


Skulle ju plocka upp mina sommarkläder igår men de kom inte så långt.. de ligger utspridda på soffan i arbetsrummet.. Ska försöka få utan dom innan jag ska in till stan. Så typsikt mig att börja med något o sen hitta något annat att pyssla med...
Igår kväll va Andreas o jag hemma hos mina föräldrar o käkade mat.. min bror åkte tillbaka till Göteborg idag så nu dröjer det väl till sommaren innan jag träffar han igen..



Ha en bra dag så hörs vi väl ikväll... _________________________________________________________________________________

" Dags att göra någonting åt detta? "

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0