De senaste dagarna...

Så skönt det är att vara ledig.. förhoppningsvis hinner jag vila upp mig ordentligt innan jag börjar jobba igen..


Idag har det varit full fart här hemma... Jag har dammat, dammsugat, plockat iordning o lagat mat.. Är inte riktigt klar med städningen men för tillfället orkar jag inte..
Andreas mår inte så bra o har legat i sängen hela dagen..

I fredags var vi ute hos mamma o pappa o käkade mat o på kvällen trättade jag Emmie o några tjejer. Vi lagade mat o såg på film. Det blev Alice i Underladet.. En skum film faktiskt.. lite rolig var den men inget toppenbetyg blir det..
Igår var det dags att åka till Mormor o morfar o fira påsk med dom o mina kusiner.. Tanken var att Andreas skulle åka med men 5minuter innan vi skulle åka ändrade han sig..
Jag hade med mig mina skor som är lite för små för mig i hopp om att någon av mina kusiner skulle kunna ha dom... men nej! Inte dom heller... nu är det massor med folk som har testat dom men de verkar inte passa någon. =(


Idag är det som sagt en hemmapysslar dag.. hoppas på att kunna få ut Andreas på en promenad innan solen går ner..
Ikväll vet jag inte vad det blir än.. Kanske Club Aqua men.. vi får se..

_____________________________________________________________________________________________

" Trött "

// Lisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0