Tecken eller bara något vi själva skapar...

Alla tecken man ser... Varför ser vi dom?

Är det så att de finns o att de kommer upp för att visa oss vägen?
Men hur ska man tolka dom?
När man är i en viss situation så tänker man på ett sätt.. o de tecken man ser tolkas på ett sätt kanske för att man vill tolka dom så. Men tolkas de rätt?

Om de nu finns.. hur vet man hur de ska tolkas? Just denna fråga är anledningen till att det är svårt att föjla dessa tecken.. Jag tolkar dom på ett sätt men kanske är det inte det rätta.. o vad händer om jag följer dom efter min tolkning o så det kaos i slutet för att tolkningen visade sig vara fel..?

Eller kanske kan det vara så att dessa tecken som vi ser, egentligen inte finns. Det är bara vi som hittar/skapar dom för att vi letar efter dom eller vill att de ska finnas.. kanske inte medvetet, utan undermedvetet.

Låtar som spelas vid speciella tillfällen, telepati, känslor man får, saker man gör som påminner om saker man tidigare gjort, flashbacks som får mig att rysa...



Har börjat klura på en ny tatuering.. Vill tatuera in en text.. För tillfället har jag en text som jag skulle vilja göra men jag tänkte sätta mig o fundera ut flera förslag idag.
Frågan är om det kommer att bli 3 år 3 tatueringar, 4 år 4 tatueringar osv... det är sånt som märks.. Om några år har jag ingan plats kvar i så fall.. hihi..

______________________________________________________________________________

" Det vi inte har, finner vi i varandra "

// Lisa


Kommentarer
Postat av: mi

Jag tror inte att det finns tecken, det är något som passar just då, för låtar t.ex. hur många liknande låtar har inte kommit ut innan man hör den där "speciella" som passar perfekt till dina känslor, vid just det tillfället. Men det är inget fel att göra och tycka som tecken visar, för är det ditt undermedvetna är det uppenbarligen något du skulle vilja göra, så indirekt gör du det då för din egen skull.. :)



Jag skulle också vilja hitta en text, har en som är fin som en annan kompis tatuerat in men sen var det det där med att "härma". Och den ska ju ha någon personlig betydelse, och sådant är alltid svårt. Vad är det för text du har nu?



Kram

2010-04-29 @ 18:44:05
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0