Drömmar...

Detta ständiga illamående gör mig knäpp.. har jättesvårt att äta, har knappt ätit på en vecka. Just nu sitter jag o försöker få i mig några vindruvor, ett digistivekex o en liten knäckemacka..
Det var länge sen jag hade ett sånt här extremt illamående o jag har varit överlycklig men nu är det tillbaka o hur länge det kommer att hålla på vet jag inte. Sist var det drygt en månad men jag hoppas att det är över snart, gärna redan idag.

Igår var tanken att jag skulle åka till Andreas o hälsa på honom på sjukhuset. Satte mig i bilen kl 9.. borde varit där strax före 10 men igår natt hade det hänt en olycka på E4an så resan tog lite längre tid än väntat.
Först tänkte jag vända o åka hem men bestämde mig efter en stunds tänkande för att åka iaf. Istället för 4timmar hos Andreas fick jag bara drygt  1,5timmar. Inte alls kul men så fick de bli..
Resan till Linköping tog 2timmar.. långa bilköer o långsam körning


Flera nätter i rad han jag drömt drömmar som jag önskade var sanna. De kändes så verkliga men sen när  man vaknar upp är allting borta. O man vaknar upp till den konstiga verklighet jag lever i nu...
Drömmarna gör mig förvirrad, de får mig att undra varför jag drömmer som jag gör..
När jag vaknar vet jag inte vart jag är, vad klockan är, hur länge jag har sovit eller varför jag känner mig så vilsen när jag vaknar..

Idag ska jag till frissan o fixa till håret, färga utväxten o klippa till luggen. På längden får hon inte klippa mycket, jag vill ha långt hår, riktigt långt hår.
Efter det blir det jobb..
Innan jag ska till frissan blir det att fixa lite hemma, göra mig iordning, lyssna på musik o förhoppningsvis kunna ta det lite lugnt också.

____________________________________________________________________________________

" Inte titta bakåt, inte fundera på allt runt omkring - bara leva i nuet.. "

// Lisa



Kommentarer
Postat av: mi

Jag vet inte vad jag ska gröa ibland, men nu är det ju rpaktik så då rör man ju itne på sig så mycket men det är ju jobbigt i sig :) Träligt att det blev så kort besökstid för dig :/ Hoppas att det blir längre tid med honom nästa gång.. Glöm inte att slappna av emellanåt.. kram

2010-04-28 @ 17:22:46
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0