Du & Jag Mot Världen

Många runt omkring är så säkra... "det kommer att lösa sig, du klarar mer än vad du tror"
Men jag som är mitt uppe i skiten är inte så säker.. Klart att de runt omkring kan säga att det kommer att ordna sig men de har inte en aning..
"Efter år brukar man kunna leva ett relativt normalt liv" Jo det låter ju bra.. men fram tills dess?? Nu har det gått 5månader o det har bara gått neråt, den senaste tiden jävligt snabbt..
Visst går tiden snabbt, det har redan gått 5månader, men man måste kunna leva under tiden...
Den framtid som har varit så säker är inte längre självklar!


Imorn är det fullt ös medvetslös.. haha, nej inte riktigt men fest blir det. Ska bli riktigt kul.. Har sett fram emot denna helg länge.
Först blir det jobb som vanligt, både morgon o kväll.. När jag slutar vid 18:40 är det full fart hem för att käka o göra mig iordning. Sen ska jag möta upp Robin o sen får vi se vad som händer.. Kl. 23 ska vi iaf o lyssna på något band som skulle spela någonstans.. haha vilken koll jag har.. men men vi märker vad kvällen har att erbjuda. Riktigt kul ska jag ha iaf.. Bara få vara, inte tänka vare sig framåt eller bakåt, bara leva i nuet!

God natt på er!
Jag hoppas på bra sömn inatt o att jag på morgonen slipper vakna fövirrad som jag gjort de senaste dagarna. Har inte känt mig speciellt utvilad efter dessa dagars hemska uppvaknande..
Hoppas också på positiva o underbara drömmar inatt.. =)

________________________________________________________________________________________

" Den värme som skapas finner man inte överallt "

Kommentarer
Postat av: Linda. (D)E

Du är STARK! Jag tänker på er varje dag. Ja, man ska försöka leva mitt i skiten och man kan till och med hata livet för att det är så orättvist. Men du är STARK, du klarar det.



Lev i nuet och älska vare stund. Ha det så kul på partyt :)



Älskar dig vännen!

Puss

2010-04-30 @ 08:08:40
Postat av: mi

Okej.. "du och jag mot världen" är fin. Vad är det nu igen? Jag känner igen det så väl. Jag tycker ju mycket om frasen "du är det finaste jag vet" den skulle jag nästan kunna tänka mig. Men du och jag mot världen skulle nog passa dig bra just nu med allt som pågår..



Jag håller också med föregående "talare". Du är verkligen stark Lisa och jag önskar dig all lycka och ro ikväll.



kramkalas

2010-04-30 @ 12:37:04
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0