En trött kväll...

Hemma från jobbet, är trött o sitter i soffan.. Har fått i mig lite mat.. Lär fastna här ett tag till. Förhoppningsvis kan får jag lite gjort innan jag slår ihop i sängen.

Det var riktigt skönt att få ordning på håret hos frissan idag. Innan jag gick där ifrån fixade hon till lite lockar, men de finns inte krav nu. Vattnet lyckades efter bara ett par minuters jobb förstöra dom..

Imorn ska jag troligtvis vara hemma innan jobbet, få lite gjort här hemma tänkte jag.

_____________________________________________________________________________________

" Ska det sluta det där började för så länge sen? "
" Jag fryser - värma mig? "

// Lisa

Kommentarer
Postat av: mi

Bulan på armbågen gick jag in i en dörr, brännsåren är från innebandyn lördagen innan helgen som var, blåmärket med, blåmärken på benen har jag inte den blekaste om.. Jag är bara extra klantig kanske..

2010-04-28 @ 21:18:49
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0