Tack till mina vänner...


Så skönt att få prata med någon som får en på andra tankar, någon som får mig att bli glad, någon som är som mig, någon som vet precis vad jag pratar om. En person som står mig väldigt nära o som jag tycker om så mycket!
Jag är glad att det går bra med jobbet.. =)
men är det inte konstigt att det alltid är de närmsta vännerna som flyttar?

Efter detta samtal blev det ytterligare att samtal med en vän som flyttat.. Jag är så tacksam för den hjälp jag får o jag förstår att det är svårt att veta vad som kan/ska sägas. Är man inte där själv är det svårt att förstå. Men det hjälper bara att ha någon att prata med, någon att berätta för.. Någon som är en underbar vän o som man alltid har roligt med! Tack för att du finns gumman!


Att jobba ett par timmar idag var faktiskt ganska så skönt.. fick mig att tänka på lite annat.. Nu är jag helt slut o sitter i soffan. Har ätit lite.. men som vi sa, det är inte lätt att fixa något vettigt när det bara är en själv som ska käka..
Imorn efter jobbet väntar samtal, samtal som är nödvändiga för att få detta att fungera.. Detta kaos går inte att leva i. Inte för mig i alla fall.. Det går inte att lägga åt sidan.. inte om det ska fungera! Jag hoppas att detta går att lösa annars kommer det stupa, o det är rakt ner!

Längtar till nästa helg.. Valborg =) Har stora förväntningar, även om det är farligt i denna situation så hoppas jag på en extremt trevlig helg. Robin kommer hem o han ska jag träffa på fredag. Emmie kommer hem o henne ska jag förhoppningsvis träffa på lördag.. På lördag är det 1.a majtåget vilket brukar vara kul.. får inte glömma min kamera.

Snart kommer även Linda hem en sväng från Sthlm.. hon ska vara hemma någon vecka så jag hoppas jag hinner träffa henne mycket mycket..

__________________________________________________________________________________________________

" Det är så lätt att leta någon annanstans "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0