Orkeslös...

Idag har jag världens huvudvärk... Känner mig hängig och orkeslös.. men jag pendlar mellan att vilja göra något o bara sitta i soffan hela kvällen.. Det värsta är när det är full fart i veckorna är att man orkar inte göra något speciellt på helgen. O denna veckan har varit riktigt jobbig..
Tänkte att jag skulle titta på Millennium ikväll iaf, så får vi se vad det blir mer..

Tänkte att jag skulle ta tag i städningen snart, ytterligare en gång ser det ut som sju svåra år här hemma. Jag förstår inte.. =/
Blev hämtat av mamma kl 13 idag, först åkte vi o hämtade mina spinningskor. Efter det for vi runt o hämtade kataloger i olika möbelaffärer.. o sist var det systemet o mataffären som gällde.

Andreas är fortfarande hos sina föräldrar, vet inte om han kanske kommer hem imorn.. 


____________________________________________________________________________

" Lillebrors första reaktion efter att ha sett fiskmåsen äta apelsin - jag visste inte att fiskmåsar gillar apelsin "

// Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0