Det tar tid...

Måndag igen.. i helgen har jag inte kunnat vila det minsta o känner mig inte riktigt på topp för att jobba. Förhoppningsvis blir det bättre när jag väl kommer dit.

Igår fick vi åka till sjukhuset i Norrköping där Andreas fick sin behandling. Efter svängen upp dit hann jag hem en stund, fick i mig lite mat o for runt lite. Sen bar det av in mot stan för att träffa Emmie. Efter en snabbfika o ett lite varv på stan var Emmie tvungen att åka eftersom hon skulle äta o handla innan hon skulle åka tillbaka till Örebro.
Jag var ganska duktigt när jag for omkring på stan, kom bara hem med en supersnygg hatt, ett halsband o ett par örhängen.. =)
Jag kom till jobbet lite tidigt men tiden gick fort eftersom det var en massa att stå i iaf. Efter jobbet åkte vi ut på landet för att fira Martin lite grann.. Han har länge pratat om att han ska bli seriös så vi får väl se om det blir så denna gången.. hihi..

Nu sitter vi i Linköping.. Andreas ska bara få en spruta i CVK´n o sen ska de lägga om den.. men även om det inte alls är mycket, jämfört med vad det har varit så tar det en himla tid. Vi hade tid kl 10:30, vi fick kommer in på ett rum kl 11. Andreas är iväg en sväng nu, vet inte riktigt vad dom gör men antar att det är provtagning o lite så.

Efter idag dröjer det enda till fredag innan vi måste åka upp hit igen, vilket är skönt. Om det inte skulle dyka upp något vill säga. Antar att vi måste åka till sjukhuset hemma någon dag o ta prover också..
Fredag, lördag, söndag o måndag ska Andeas få samma behandling som han fått de här fyra senaste dagarna. Känns lite onödigt o sitta o åka hit för en liten spruta (som i o för sig är välsigt viktigt) men jag håller tummarna för att vi iaf lördag o söndag slipper att åka hit.

Hej hopp
Ha en bra dag..
jag lär ju vara kvar här ett tag till o få njuta av denna underbara sjukhusmiljö.. =/

_____________________________________________________________________________________

" En annan sida "

// Lisa


Kommentarer
Postat av: mi

Ja du, jag väntar med spänning för att se hur detta utvecklar sig. De ska väl max vara kvar här i tre månader antar jag, om det inte är så illa att deras utbildning måste fortsätta efter sommarn till hösten, men med en så kort utbildning borde det inte vara så tycker man.. Men men..

Jag kom på vad jag gjort för fel med datumen på utbildingen, jag hade bara kollat rätt mail men kollade bara vilka dagar och antagit att det för för denna månad, inte att jag faktiskt hade så mycket som en månad extra tid ;)

kramar

2010-04-19 @ 16:51:08
URL: http://ni.blogg.se/
Postat av: mi

JAdå, jag fick lite kommentarer, eller egentligen en övergripande, varför gör man vissa moment, han ville att vi skulle tänka på vad vi ville få ut ur att göra på ett visst sätt.

Magen är bättre, vet inte vad den tog sig åt..

Jo jag tänkte släpa mig iväg sen framöver, det var ju drop in på onsdagar, så jag tänkte gå en dag då jag är ledig och få det där gjort.

Hur är det med Lisa?

2010-04-20 @ 15:57:14
URL: http://ni.blogg.se/
Postat av: mi

Ja jag tyckte den var bra, vet inte varför jag skulle byta egentligen, men kanske lika bra att testa på innan jag fastnar ordentligt för då byter jag inte förrän den inte finns att köpa mer. Så vi får se om den nya är bättre. Men den andra tycker jag är bra också :) Men jag vet inte riktigt vad man ska gå på heller.. Men men :) jag kommer nog gå tillbaka till den om den här inte är bra. kram

2010-04-21 @ 20:10:39
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0