Söndag

Efter att jag tagit mig från datorn igår blev det ingen städning - jag slog ihop i soffan o lyckades sova två timmar. Jag mådde riktigt dåligt, både illamående o hade huvudvärk. När jag vaknade mådde jag lite bättre o passade på att plocka iordning lite.
Illamåenadet kom tyvärr tillbaka o det tog med drygt två timmar att somna..

Imorse mådde jag fortfarande illa o det håller i sig. Jag blir tokig!
Åkte en sväng till IKEA, mamma skulle köpa en soffa men så blev det inte. Jag lyckade komma igenom IKEA utan att köpa något. =)
Snart är det dags att ta sig upp till badet o jobba ett par timmar.. efter det blir det väl hem o slänga sig i soffan. Ska försöka sova tidigt idag. Ska upp tidigt imorn o åka ut till mitt kommande jobb o träffa de jag ska jobba med o så.

Andreas kommer inte hem idag.. när han kommer hem vet jag inte.. o det gör ju inte saken lättare!! Jag förstår inte hur det kunde bli såhär..


_______________________________________________________________________________________________

" Skulle vilja rymma härifrån - till en plats utan tankar, ovisshet o smärta "

// Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0