Sjuk igen??

Igår kväll började jag känna mig hängig igen.. Började få ont i halsen o kände mig helt förstörd.. Jag som nyss blivit skapligt frisk..
I natt sov jag helt värdelöst o vaknade imorse med huvudvärk, värk i leder o inga krafter alls.. Kollade febern men som tur var hade jag ingen feber..
Bestämde mig för att ta en värktablett, så nu känner jag mig skaplig igen.. Har inte tid att vara sjuk. Måste jobba idag o imorn, sen får jag vila. Det är mycket som ska göras nu i slutet på terminen o då finns det ingen tid att vara sjuk.

Snart ska jag o Andreas ta en liten promenad i vårsolen innan det är dags att laga mat o sen ta sig till jobbet..
Idag fyller Andreas bror år så då får vi säga GRATTIS!! =)

_________________________________________________________________________________

" Vila kan man göra någon annan gång "

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0