Ordning o reda....

Igår hände det mycket här hemma... Mamma o pappa var här o hjälpa mig att få klart lite saker.. Har äntligen fått upp rätt lampor i vardagsrummet o arbetsrummet, gardinen i köket är på plats, spegel i hallen sitter på väggen.. o så har jag fått ner saker i källaren - så nu kan man gå i hallen igen. Även den stora klädkammaren omorganiserades lite.
Självklart är det mycket som fattas men nu börjar det se lite hemtrevligt ut =)
Saker som ska fixas: Köpa en stång o gardiner som ska avskärma hallen med vardagsrummet, få i ordning i det nu övermöblerade arbetsrummet (organisation i bokhylla o garderob krävs - garderoben ska ut o ner till källaren, vilket betyder att källaren måste organiseras bättre), hitta ett vinställ, plocka i ordning på sånt som bara ligger o skräpar utan anledning.

Idag har jag tränat o innan det var jag o tittade på spinningskor.. så det är beställt. Ska bli skönt att ha ett par egna, har använt mammas nu. Men de gånger som hon är med o gör så får jag ta mina vanliga o det är världens skillnad! De ska komma i början på nästa vecka tror jag...

Nu ska jag plocka upp mina sommarkläder o försöka få in dom i mina redan överfulla garderober... Lycka till säger jag bara..

_______________________________________________________________________________

" Allergisk?? "

// Lisa

Kommentarer
Postat av: mi

Lycka till :)

2010-04-06 @ 18:10:07
URL: http://ni.blogg.se/
Postat av: mi

Chi san och Kan jang.. eller nått sånt heter de, jag har varit inne på att testa de förut, men inte orkar lägga pengar på det riktigt.. Kanske skulle göra det :) Allt väl?

kramas

2010-04-06 @ 22:13:14
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0