Om jag kommer dit igen...

..har du en plats där jag kan vila??

Strax innan jag skulle åka till jobbet kom det sms som jag inte ville ha.. "Hör av dig när du vaknat"
Första tanken var.. han kommer inte.. fan, jaha vad ska jag hitta på nu då?? Mina planer kommer ytterligare en gång förstöras..
Men efter en stund var problemet löst o planerna fortskrider än så länge som planerat..
Mina funderingar också är kring det där med saker som man börjar tänka på o sen händer dom.. Igår kom tanken upp att Robin kanske inte skulle kunna komma ner hit o imorse får jag ett sms.
Det är ofta så för mig att min hjärna far iväg med en massa tankar o efter en stund inträffar det jag funderat kring.. Kan det vara så att vi har ett 6:e sinne? Att vi någonstans kan känna att något är påväg att hända. Skrämmande att säga men när Andreas blev sjuk hade jag haft de tankarna några veckor innan.. =(
Tankar som blir verklighet händer mig ofta.. så det bästa är att sluta tänka!! Visst sakerna händer kanske iaf men att slippa känslan att det man tänker kan hända (de negativa sakerna) vore en stor befrielse..

Natten blev inte så bra som jag hade hoppats.. mitt illamående sätter stopp för mycket. Hela veckan har jag somnat "hungrig" för att jag inte kan äta ordentligt o när jag vaknar mår jag ännu mer illa än på kvällen innan. Att dricka går ganska bra så till frukost blev det hallonsaft o knappt ett halvt digistivekex.

Igår på jobbet stod ett barn bredvid mig, efter en stund frågade han "vad är det här?" Blev förvånad över hans fråga. Han hade ett tag stått o petat på min höft.. Mitt svar blev "Mitt höftben.." Hmm... hahaha barn är så roliga..

__________________________________________________________________________________________________

" Jag sitter ensam här o undrar vart vi hamnar härnäst "

// Lisa

Kommentarer
Postat av: mi

Jag har haft liknande saker, man funderar på dem, och sedan händer dem.. Det är lite läskigt faktiskt..



Det löste sig, jag är hemma :D



kram

2010-04-30 @ 18:16:55
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0