Galgar & gummisnoddar

I onsdags träffade jag Jenny... o som hon sa.. Önskar att man kunde träffas oftare!! Men att få ihop tiderna är inte det lättaste, tyvärr. Hade iaf väldigt trevligt o jag håller tummarna för att det inte går för lång tid innan vi ses igen.

I torsdags fortsätte min jakt på de perferka galgarna men de tycks inte finnas.. får tillverka egna om de ska bli så som jag vill ha dom.. Efter letande åt Andreas o jag lunch med mamma o senare på kvällen var det dags att träna.. Har fortfarande träningsvärk men den tänkte jag träna bort imorn =)

Igår hade jag möte om hur hösten kommer att se ut för mig.. det är klart. Jag kommer att byta jobb! Känns väldigt bra, även om det kommer bli en riktig utmaning. Har redan massor med idéer..
Men jag kommer ha en fot kvar på badet, målet jag hade under mitt års anställning som snart avslutas har inte uppnåtts, så jag kommer arbeta vidare för att utveckla verksamheten o få den att fungera mycket bättre än den fungerar idag.

Efter mötet med min blivande chef så for jag runt ett varv på stan, mitt mål var att hitta gummisnoddar.. men inte det heller kunde jag hitta. Det fanns förpackningar med 330st i men jag tyckte att det kändes lite överdrivet att köpa så många.
Eftersom jag inte kan hitta de galgar jag vill ha har jag bytt strategi. Ska köpa några andra galgar o för att vissa kläder ska kunna hänga uppe så ska jag köpa gummisnoddar i snurra runt ute i ändarna på galgarna. Vi får väl se om mina planer lyckas..
Imorn ska jag o mamma åka till IKEA o där ska jag köpa galgar.. ska kolla om jag kan hitta gummisnoddar någonstans i Ikanohuset.
På eftermiddagen igår åkte vi ut till Andreas föräldrar o käkade mat, Framåt kvällen när vi åkte hem tog i med min cykel hem.

Idag på förmiddagen var jag o Andreas o köpte ett nytt lås till min cykel. Cykeln står nu uppe i lägeneten o jag försöker montera låset men det går inget vidare, får se om jag kan ta hjälp av Andreas. Efter den lilla turen tog vi en kort promanad o sen var det dags att käka. Städning o tvätt blev det efter det, ska fortsätta städa lite så får vi se var det blir efter det..
Ikväll vet jag inte vad det blir...

_______________________________________________________________________________________________

" Överallt samtidigt "

// Lisa




Kommentarer
Postat av: mi

Jag tyckte om galagarna jag köpte på claes olsson, visserligen av plast, men väldigt funktionella.. Kolla där :) kramar

2010-04-10 @ 18:36:19
URL: http://ni.blogg.se/
Postat av: Robin Hagström

Eller ev torsdag. Mia ville med ner. Vi får se hur det blir

2010-04-12 @ 05:26:11
URL: http://tintin1331.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0