Får planera om igen...

Ny vecka.. nya mål, nya utmaningar o så lite nya omplaneringar uppepå detta..
Va fan.. är väl vad jag kan säga.. Andreas skulle på behandling i Linköping idag, de tog då beslutet att han skulle läggas in.. Jaha så fick jag planera om ytterligare en gång. Det jag planerade igår inför idag måste nu planeras om. O det jag idag planerat till imorn måste nu också planeras om..
Andreas blodvärde låg idag på 70 o man ska väl ha typ 130. Detta var väl en av andledningarna till att han fick läggas in. Han hade fått blod idag o sen vet jag inte så mycket mer. En del i behadlingen kommer att plockas bort eftersom det är den som gör att han fått problem med magen, cystan o sen att det har blvit någon irritation på bukspottkötteln.


Var ute o pratade med mina kommande jobbarkompisar idag. Jag tror att det kommer att bli riktigt bra.. Ser fram emot att få börja ett nytt jobb även om jag kommer att sakna både jobbarkompisar o själva jobbet som jag har idag.
Nu ska jag strax åka till jobbet. Ska träffa en av cheferna för diskussion om tävlingsgrupperna. Hoppas verkligen att vi kan komma till ett beslut idag.. Frågan har diskuterats i ett antal veckor men det har aldrig bestämts något men idag måste vi göra det.

Imorn förmiddag ska jag åka till Linköping o hälsa på Andreas.. som det der ut nu iaf.. man vet ju aldrig som sagt.
På onsdag har jag bokat en tid till frissan o jag hoppas att jag kan få behålla den tiden, att det inte kommer upp något annat skit emellan. Risken finns ju!!

Alla dessa oplaneringar gör mig galen.. Allt som ska, måste, vill göras skjuts upp hela tiden.. Som att betala räkningar, fixa deklarationen, äta mat, träna, träffa de jag vill träffa, ta det lugnt... Jag får väl sätta mig ikväll med räkningarna, jag har väl inget annat val.. =/ Resten får jag väl göra någon annan gång..

__________________________________________________________________________________________________

" men vad finns det att göra "

// Lisa



Kommentarer
Postat av: mi

Om du vill prata så är det bara att ringa vetu, jag finns här så mycket jag bara kan trotts avståndet, kommer alltid ställa upp så mycket som jag förmår.. Ring när som, dag som natt, mig spelar det inte så stor roll.. Det viktigaste för mig är att du mår bra. Kramar

2010-04-26 @ 18:01:55
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0