7 år

Tiden går riktigt fort.. vart har alla år tagit vägen? Andreas o jag har idag varit tillsammans i 7år.. Hoppas att vi kan hitta på något ikväll när jag kommer hem från jobbet, men mycket hänger på hur han mår.. Inget kan planeras. Förhoppningsvis blir det i alla fall någon god middag.


Andreas åkte imorse iväg till Linköping på behandling, jag hoppas det går bra. Han ska få någon ny medicin som har inte fått föru.. Har suttit o kollat på schemat som vi fått - det är verkligen rörigt, man blir helt förvirrad.. Det är tabletter hit o tabletter dit, dropp här o dropp där. Vad det handlar om för tabletter/dropp har vi ingen aning om..


Vad jag ska hitta på fram tills jag ska jobba vet jag inte riktigt än.. Vore skönt att vara hemma o fixa men borde kanske träna? Vi får se vad det blir...

Imorn fyller Martin år.. Han är helt värdelös på o önska sig saker så vi får väl se vad vi hittar på! Han blir 25 år.. vilket betyder att jag fyller 25år nästa år.. =/

___________________________________________________________________________________

" Någon konstig känsla o förvirring - som delvis skapas av de drömmar jag har "

// Lisa

Kommentarer
Postat av: mi

Grattis eller vad man säger.. Jag kom på att i måndags skulle martin och jag varit tillsammans i tre år. Lektionerna gick bra, idag gick det mindre bra, det var en större och lite stökigare grupp, så idag har vi lärt oss att desto mindre sal, desto enklare att hålla reda på barnen. Skorna kommer en bild på min blogg om nu, de är typ som nät, så de kommer vara underbart i sommarvärmen :) Hur är det med dig annars?

2010-04-14 @ 18:52:48
URL: http://ni.blogg.se/
Postat av: mi

Hur blir det med Martins prestent? Har vi kommit på något roligt?

2010-04-14 @ 19:11:38
URL: http://ni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0