Vi önskar vi hade gjort annorlunda...

...redan från början.. Då hade vi inte varit här idag! Men nu är det inget att göra åt saken och vi får leva med att det är så här. Vi plågas men vi överlever, för vi kommer alltid att ha varandra.


Hm... gick nog ganska bra att jobba idag tror jag. Det är lika roligt varje gång att se föräldrarnas reaktion när vi berättar att vi gjort om i verksamheten. En del sitter bara och skrattar, en del le lite, en del sitter som frågetecken och andra ser allmänt borta ut.. hmm... haha.. Önskar att man kunde få några frågor eller så för att veta hur de tänker. Men nej då, inte frågor utan bara en massa ögon som tittar på en.. Det går verkligen inte att lista ut vad de tycker och tänker.


Slutade strax före 20 och tänkte åka hem och bara ta det lugnt.. men planerna ändrades ganska snabbt. Fick sms från Folke som undrade om jag ville komma in till stan en sväng. Några förfestade i väntan på Wasa, andra (inklusive mig) var bara där ett par timmar eftersom jobb väntar imorn. I och för sig börjar jag inte förrän 15 men jag utgång idag? Nej, absolut ingen lust! Däremot blir det utgång på fredag.. =)

Ska göra mig i ordning och slänga mig i sängen.
Andreas som planerat att komma hem typ nu, kommer inte förrän 2, vilket innebär att han kommer sova för länge imorn och vi kommer då knappt hinna ses. Men men...

Ta det lugnt!
________________________________________________________________________

" Någon helt annan "

// Lisa



Kommentarer
Postat av: sanna

Haft en bra dag :)?

2009-09-03 @ 00:06:03
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: S A N N A ♥

Jag övningskörde och pluggade (:

Allt bra idag? (:

2009-09-03 @ 07:24:57
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0