Värktabletter är tricket...

Lite piggare... har käkat värktabletter och febern har gått ner lite grann.. Nu kan jag ju till och med lämna sängen. =) Det går framåt. Börjar bli riktigt rastlös - en dag hemma i sängen räcker.. Just nu känns till och med städning lockande bara för att göra något..
Risken är nu att jag far omkring bara för att jag kan och sen mår jag skit om någon timme igen.. Ska försöka ta det lugnt, får väl vara uttråkad ett tag till.

Andreas är hemma, han fixar mat och jag ligger i sängen - kanske borde vara sjuk lite oftare.. haha.. Nej så roligt är det inte.
Får se om jag kan få i mig lite mat - förhoppningsvis blir jag snabbare frisk om jag äter lite. Idag har jag bara käkat två rostade mackor, druckit lite blåbärssoppa och lite cola och hungrig är jag inte..

__________________________________________________________________________


" Uttråkad till max... "

// Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0