Värdelös film...

I lördags såg vi en någon skum film... Stockholm Boogie. En film som egentligen inte handlar om någonting. Jo handling har väl alla filmer men bra var den inte. Helt värdelös!

Emmie och jag klarade oss från regnet igår på promenaden. Det var faktiskt riktigt soligt! Den vanliga sträckan vi går är 5km men igår blev det 7,5. Jag var helt slut i benen sen. Börja träna igen kanske? Jo imorn ska jag det. Spinning och core blir det!

Nej, kanske ska hinna med nått innan jag ska till stan och träffa Sofie. Efter det är det dags att jobba igen!

______________________________________________________________________

" Jag kmr ligga på soffan imorrn! Spelar ingen roll hur gammal man är =) "

// Lisa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0