Min Linda kommer hem...

Under mitt arbetspass, under en av mina korta raster, ringde min mobil.. Det var min Linda från Sthlm. Hon kommer ner imorn för att festa med mig!! =) Snacka om att jag blev glad! Hon är världens bästa! Tack gumman! Lite gladare nu.. hihi

Förövrigt börjar min hjärna bli lite seg.. känner att det behövs en helg nu, få vara lite ledig! Denna veckan har det varit massor verkligen.. alldeles för mycket. Hoppas att det blir lugnare nästa vecka.

Imorn är det jobb 8-18:40. På lunchen blir det snabbt till affären och köpa det sista. Hem och fixa iordning lite och sen tillbaka till jobbet. Folket kommer kl 20. =) Ska bli riktigt roligt! Bilder kommer att tas och läggas upp på bloggen på lördag!


Dags att sova om jag ska orka upp imorn!


______________________________________________________________________

" Vem är han egentligen och vad gör han med dig? "

// Lisa




Kommentarer
Postat av: - H*

- NATTINATTI!

2009-09-03 @ 22:56:18
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0