Vän med pojkar...?

Ställde klockan på 7 imorse.. kom jag upp då?? Nej.. halv 9 kom jag upp.. helt seg!

För mig är det inget konstigt att tjejer är vänner med killar.. Jag är uppvuxen med mängder med killkompisar och tycker oftast att det är lättare att prata med killar än med tjejer. Vad skulle problemet vara? Varför kan man inte gå på stan, krogen, bio eller ta en fika med en killkompis lika väl som med en tjejkompis?? Har inte riktigt föstått...
En av mina tjejkompisar menar att det är konstigt och ibland till och med fel att umgås med bara en av sina killkompisar, alltså att man inte har med sig någon mer kompis..
Om det handlar om att kärlek och uppkomma så borde det väl vara lika konstigt om två tjejer umgås.. någon av med kan vara homosexuell eller bi.. vem vet? Är det så att tjejer som är homosexuella bara får umgås med killar?? I så fall vem ska de som är bi umgås med??
Det håller inte riktigt va??

Ska in till gymmet nu och köra spinning och core. Efter det måste jag köpa galgar. Har för mycket kläder.. eller nja, egentligen inte. Har bara för lite galgar och för små garderober.. hihi...

Coldplay - fix you


_______________________________________________________________________________________

" Så lika men ändå så himla olika.. eller?? "

// Lisa



Kommentarer
Postat av: Anonym

men vad tycker din pojkvän om att du är så bra vän med ditt ex vet han om alla gånger ni ses?? från en som håller med din vän!!!

2009-09-09 @ 08:29:53
Postat av: Anonym

vad tycker din pojkväv då, vet han om allt, att ni ses! man kan vara vänner men sen är det väl hur man är och särskilt nör det är ens ex! en som håller med den personen du skriver till!

2009-09-09 @ 14:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0