Hus eller lägenhet närmre stan?

Måndag... nu igen...

Men jag ska väl hinna med några roliga saker förutom jobb..
I veckan, förutom jobb blir det promenad med Emmie imorn förmiddag, kanske stan med mamma onsdag förmiddag, träffa Jenny onsdag kväll och så kommer lillebror hem till helgen!
Till helgen kommer också mina kusiner och mormor och morfar ner en sväng. =)
Vill hinna med och träna också men jag undrar om min hals känner likadant..? Vi får väl se..

Letar hus eller kanske lutar det mer åt en ny lägenhet för tillfället.. Det är nog lättare att hitta en lägenhet än ett hus förtillfället.. Finns faktiskt ganska många lägenheter, blir nästan lite yr..men man ska ju hitta någon som ligger där man vill bo också. Om det inte blir ett hus så blir det nog en lägenhet närmre stan!!

_______________________________________________________________________________________________

" ord eller verklighet? "

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0