Ta-hand-om-sig-själv-dagen

Igår gick allting åt skogen... hela dagen var som ett enda stort flum. Började med att jag var lite sen till jobbet och eftersom jag inte kan äta frukost brukar jag alltid ha med mig nått som jag kan käka senare.. men inte igår. Halsen blev värre under dagen.. Efter lunchen när jag skulle tillbaka till jobbet körde jag nästan på en cyklist (hade i och för sig inte varit mitt fel men roligt hade det intre varit.) Simskolorna fungerade väl ganska så bra iaf, förutom sista gruppen. Det var totalt kaos och jag har nog aldrig varit så arg som jag var då. (eller haha jo det har jag men inte på några simskolebarn) Nästa veckan blir det helt annat, då sätter vi hårt mot hårt och jag hoppas de vet vad som gäller.. Denna grupp går inte att släppa en millimeter..

Idag är inte halsen bättre, knarkar halstabletter och c-vitamin.
Har tagit hand om mig själv hela dagen. Sovit ganska länge, tagit en långduch, använt ansiktmask, målat naglarna och tånaglarna, kollat på sex and the city, lyssnat på bra musik... =)

Ikväll blir det bowling =) Blev ingen maskeradfest, iaf inte för våran del. Men jag hoppas att kvällen kommer bli bra iaf.


Betner  - om finska vapen


Betner - Stockholm live

___________________________________________________________________________________________

" Vid det tillfället handlade det inte längre om dig utan om mig "

// Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0