Ibland förstår människor väldigt dåligt...

Ibland undrar jag verkligen...
Någon kotte som kommenterar, som för det första inte vågar stå för vem han/hon är. För det andra... Läs inlägget "Svar på tal" och förstår du inte efter det så kanske du bör fundera lite...

En sak som är konstigt och ganska intressant är att människor utanför, andra, sånna som inte ens har med saken att göra tycker att detta är ett jätteproblem... Vi som är inblandade tycker INTE att det är det! INTE NÅGON AV OSS!!

En annan sak.. De som jag umgås med, alltså mina vänner, de kallar jag för vänner, bekanta eller nära vänner!! OAVSETT om det är en fd klasskompis, jobbarkompis, ett ex eller min sambos bror.. Varför tjata om att det är ett ex man umgås med?? Eller varje gång jag ska träffa någon av mina närmsta vänner säga: "Nu ska jag träffa en gammal klasskompis!" Snacka om att gräva ner sig!!


____________________________________________________________________________________________

" Det här är ju nästan lite komiskt "

// Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0