Någon annan, någon jag inte känner igen...!?

Hur mycket förändas vi när vi är med olika människor? Är vi alltid oss själva bara att vi visar olika sidor? Eller förändras vi helt tillsammans med vissa? Att vi blir någon helt annan?

Vissa människor blir nog några helt andra, tillsammans med flickvän eller pojkvän - jag undrar - vad gör de med er? Tillsammans med vänner är de, de personer som vi känner dem som, de vi älskar och tycker om att umgås med, men i sällskap med vissa blir de några helt andra. Varför? De blir bossade över, drar sig tillbaka, svara annorlunda, skriver annorlunda, pratar annorlunda, beter sig annorlunda... Hmm... de blir någon som jag inte känner igen! Varför? Märker de inte det själva? Att de blir några andra...

Jag tror att jag känner dig, egentligen kanske jag vet att jag känner dig.. Men ibland undrar jag.. vem är du?



Min Håkan... <3
Kom igen Lena



Kärlek är ett brev skickat tusen gånger



Så länge du är med mig





____________________________________________________________________________


" En vänskap som funnits länge, en vänskap som jag alltid vill ska finnas kvar.. men kanske är det inte längre upp till mig?! "


// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0