En helt vanlig onsdag?

Hej hopp
Njae, förhoppningsvis kommer inte alla onsdagar vara så här..

Onsdag var det... jobb 15-20
Idag har jag tvättat och fixat lite, skrikit på Andreas att han skulle gå upp (idag tog det nog bara en timme), varit och handlat mat ocn nu har jag precis ätit. Min nya favorit är potatisbullar och wookgrönsaker.. =)

Snart att åka till jobbet. Är inte van att jobba eftermiddag och kväll varje dag. Har jättesvårt att göra saker på förmiddagarna, lyckades dock ganska bra idag! Om jag ska jobba dessa tider ett helt år måste jag lära mig att, för det första gå upp före halv nio för att kunna hinna med något och också lära mig att göra saker innan det är dags att jobba. Förmiddagarna går alltid fortare än eftermiddagarna, oavsett hur tidigt eller sent man går upp..
De här dagarna denna veckan har jag knappt gjort något före jobbet och styrt och ställt när jag kommit hem istället. Då är jag ju igång och kan lika väl fortsätta med det.. =) Men det måste jag nog ändra, sover ju så länge annars!

Basshunter - Var är jag



___________________________________________________________________________

" Utan dig vart är jag då? "

// Lisa



Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Åh, det är bara bra med mig (:

Vad ska du hitta på ikv?

2009-09-02 @ 18:43:32
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0