Hålla ordning - hur gör man?

Håller på att fixa här hemma.. helt sjukt. Bara på ett par dagar har jag lyckats stöka ner igen. Har alldeles för brottom och slänger saker överallt och rätt som det är, är det saker överallt! Nej, men allvarligt varför är det så svårt att hålla ordning? Jag förstår inte. Det går någon/några dagar efter det att man precis har städat sen är det kört...
Nej, nu är det dags för dammsugaren (mitt hatobjekt), hoppas jag inte skadar mig igen.. har iaf strumpor på mig idag!

Ska vara på jobbet halv tre idag och träffa en ny jobbarkompis. Vi får väl se vad det är för mupp! =)  
Jobbar till 21:30 ikväll..

Spinning igår, x-fit imorn..
Denna låten kör vi spinning till.. eller en remix på den som jag inte hittar. Den ger kraft och man kan koppla bort alla tankar. Helt underbar!



Bara en låt som jag känner för just nu...
Winnerbäck - En tätort på en slätt


_____________________________________________________________________________

" Var det något jag sa som blev fel? "

// Lisa






Kommentarer
Postat av: mi

Du kan ju alltid trösta dig med ordspråket:

"ordning är till för idioter, genier behärskar kaos!" :)

kramkals

2009-09-12 @ 16:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0