Något yr...första dagen & alldeles för mycket namn

Eller... kanske bara känns bra att skylla på det?

Igår var jag sådär riktigt yr.. hade ingen koll på nått.. Första dagen på jobbet. SMART! Men jag skyller faktiskt på det, att det var första dagen! Idag hoppas jag att det blir bättre. I och för sig är det nya barn idag också (vilket det kommer vara hela veckan) så vi får väl se. Kanske är det så att hela denna veckan kommer att vara vimsig..?
Tänk er alla namn som ska fastna... mellan 5-8grupper/dag (må-fre) I varje grupp är det 12-20 barn. Det är minst 60 barn per dag. Denna veckan ska jag alltså lära mig namnen på... alldeles för många barn... Hur ska detta gå? Kanske inte underligt att man blir vimsig? Men igår lyckades jag faktiskt lära mig namnen på alla barnen. Igår var det 6 grupper, idag 8. Lycka till..!

Lär vara vimsig tills på fredag kväll.. då blir det fest!!



Har precis varit och hämtat några böcker och en pärm som en vän lånat av mig. Hon pluggade också till lärare förut men bestämde sig för att hoppa av.
Det där med att låna ut saker. Det gör jag gärna men jag har så dåligt minne att jag inte vet vem som har lånat vad. Jag hoppas att alla andra har koll på det =)



Har lust att skriva något dumt - hihi... men idag är jag nog lite för feg för det!! Får vänta lite.. kanske tills jag är arg eller irriterad!! Brukar vara lättare då..

_____________________________________________________________________________________

" Ett namn, en bild, en text - helt plötsligt vänds hela världen upp och ner "

// Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0