Telefonsamtal eftersöker...

God morgon världen..
Har varit vaken knappt en timme. Är helt slut. Hoppas verkligen att kroppen vänjer sig vid ljudet och allt stök som är på badet. Annars kommer jag att vara ständigt trött i ett år. Sov ganska gott i natt faktiskt - det var länge sen.
Dock har jag frågor i huvudet som jag inte fått svar på än... det kräver att en viss person lyfter på telefon och ringer eller skickar ett sms.

The World will love you (DJ AA Mash up) Theophilus London vs. David Guetta




Idag fyller iaf min Jenny år -- GRATTIS GRATTIS!!


Borde handla idag men orkar inte. Kanske får bli morgondagens bestyr innan jobbet. Vi får se.


____________________________________________________________

" Saker sägs men jag undrar om de stämmer - kanske sägs de bara för att... eller så är det ett önsketänkande "

// Lisa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0