Svar på tal...!

" men vad tycker din pojkvän om att du är så bra vän med ditt ex vet han om alla gånger ni ses?? från en som håller med din vän!!! "

För det första pratar jag om killar i största allmänhet... men om vi nu ska dra in ex i detta... Bara för att man inte fungerar som ett par betyder det inte att man inte kan vara bra vänner!
Varför skulle jag undanhålla att jag träffar en vän? Det förstår jag inte riktigt... Jag får träffa mina vänner, varför skulle jag inte få? Jag har varit tillsammans med min sambo i snart 7 år, jag är 23 år, räkna då på när jag senaste hade en annan pojkvän..
Känns bara alltmänt dumt att ens diskutera..!


___________________________________________________________________________

" Konstiga människor finns överallt "

//Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0