Söndagspromenad i spöregn..?

Vädret är väldigt omväxlande idag.. sol blandat med moln och spöregn. Emmie och jag ska ut och gå senare och jag hoppas verkligen att vädret blir bättre till dess. Gå i spöregn är ingen höjdare.


Gårdagens Lisa



Imorn är det dags för jobb igen.. Innan det ska jag nog träffa Sofie en sväng.
Förövrigt i veckan.. tänkte börja träna igen efter att ha mått dåligt i över en vecka. Ska träffa en ny arbetskamrat på torsdag. Hoppas verkligen att det är någon vettig.
Fest på lördag, maskeradfest! =) Massor med folk och jag håller tummarna för att det blir lika kul som jag hade i helgen!


_____________________________________________________________________________________

" Konstiga tankar; saknad blandat med glädje "

// Lisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0