Planen är att komma iväg till jobbet imorn...

Ingen feber... men känner mig fortfarande lite hängig!
Dagen har varit lugn och kvällen blir inget annorlunda.. Har sett på tv, fixat lite, kollat mail, betalat räkningar, lyssnat på musik, har precis duschat och känner mig mycket fräschare =) Sitter nu med ansiktsmask och ska sätta på ett avsnitt av Sex And The City! Ska fixa mina naglar och bara ta det lugnt.. =) Borde nog få i mig nått att äta också..

Om jag inte börjar må sämre igen blir det att jobba imorn..


Dead by April - Trapped



______________________________________________________________________________________

" Upp & ner - när ska det gå rakt fram? "

// Lisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0