Palace med 18åriga pojkar

Jo igår var det jag, vännerna och 18åriga pojkar (och så några lite äldre så klart!) som for runt på Palace. Förfest hemma hos Andreas och mig; Richard, Ida, Jenny, Niclas, Fridell, Robban, Linda, Anna, Emmie, Martin, Söder, jag och Andreas. Jag hade hur kul som helst! Även om många av mina vänner inte kunde komma så njöt jag varje sekund av kvällen..
Hemma blev det vin, cider och groggar om vart annat och när klockan närmade sig midnatt var det dags att ringa taxi för att ta sig ner till Palace.

Fick några presenter igår: ett våffeljärn, ett linne, ett halsband, trisslotter (tyvärr ingen vinst), vantar (Jo Niclas det var vantar, inte strumpor), en stressboll (som jag blev moddad för sen hihi, jag förstår inte. Jag stressar väl aldrig? Vad ska jag med den till??)
Så nu ska vi bjuda hem vännerna på våfflor!! =)

På palace var det skumparty, inget vi såg framemot riktigt men som tur var, var det bara en liten del av gården ute som var nerskummad! Robban var inställd på att dansa runt i skummet och jag lovade att jag skulle vara med han. Men väl där konstaterade han att "det bara var fullt av könssjukdomar där ute".

Linda blev jagad av några killar som gillade hennes blonda hår. De ville bjuda henne på en cider vilket självklart var okej! Men när de senare försökte med annat då var det bara att hålla sig på långt avstånd från dem..
Jag, Emmie, Linda och Anna spenderade nästan hela kvällen på dansgolvet med snygga 18åriga pojkar.. haha.. snacka om att man kände sig gammal! Nej, allvarligt vi hade skitkul. Killarna var bara väldigt fega! =) Jag undrar om killarna var så när man själv var 18? Killarna i våran ålder är ju inte så idag. Iaf inte de jag umgås med!



Här kommer bilder från igår!

Martin, Söder, Robban.



Linda & Jenny - Kaffetime



Fridell och ET


Andreas och min Linda


Linda och lilla jag

 

Linda dansar loss på dansgolvet (nerskummade fjortisar for omkring bredvid)

 

Pojkar, pojkar pojkar... våra danspojkar

 

Ännu fler danspojkar...

 

Emmie och Anna på dansgolvet..

 

Skum..

 

Linda och jag...

 

Lite blött kanske?!

 

Mina flickor och jag =)

 

Christer Fuglesang visade upp sina nya månskor och demonstrerade moonwalk..

 

Anna & Emmie

 

Någon kotte tillsammans med några andra av våra danspojkar i bakgrunden...

 

Danspojkarna grupp 3... 10 minuter innan stängning =)

 

Sista bilden, sista fem minutrarna på dansgolvet...

 

Denna kväll glömmer jag aldrig!! Ett minne för livet! Jag älskar mina vänner! Tack för en underbar kväll..

Vi kom hem 20 över 3 och jag lyckades sova till kl 14.. Hmm.. Helt slut! Har gått och gäspat hela dagen! Först nu börjar jag piggna till.. snart dags att sova ju, då ska jag väl inte vara pigg?
Imorse ringde både mamma och mamma och väckte mig, mamma 10:40 och mormor någon halvtimma efter... "VA SOVER DU? Så här dags??
"
Imorn får vi se vad det blir, inget bestämt än..
Ska krypa ner brevid Andreas och se på tv nu.. Snart är min födelsedag över för detta år!

__________________________________________________________________________________

Sms från Kusin Stina:

" Grattis grattis kusin Lisa =) nu börjar du allt bli gammal! "



// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0