Ont överallt...

Ohh.. jag är sjuk.. buhu! Vaknade igår och kände mig helt konstig. Låg i sängen hela förmiddagen. Andreas fixade mat till mig och när klockan blev strax efter 13 var det dags att åka till jobbet. Kände mig lite bättre och tänkte att jag skulle fixa jobbet utan problem.. men väl där vet jag inte. Det var tävling - ÖKM och många av mina simmares första tävling. Jag var där som support - såg till så att de visste vad och när de skulle simma och försökte lugna de som var alltför nervösa. Barnen var riktigt duktiga =)

Hemma igen var jag helt förstörd och spenderade hela kvällen i sängen!
I natt sov jag inte alls bra vaknade massor och var helt vilsen. I morse mådde jag verkligen skit. Fick ringa och sjukanmäla mig. Febern går upp och ner, just nu upp och jag har ont i hela kroppen - alla leder, i huvudet och till och med i ögonen.
Har legat i sängen hela dagen - har knappt fått i mig nått att äta, har ingen ork!! Just nu tvinga jag i mig lite blåbärssoppa. Ligger  í sängen med min lilla dator, orkar inte sitta upp. =(

Vi får väl se om jag tar mig till jobbet imorn - har fixat en som jag jobba för mig imorn också om jag inte skulle må bättre!
Jag undrar hur det går för mina simskolebarn idag....

__________________________________________________________________________________________

" Nu måste ni tycka synd om mig... hihi... "

// Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0